در این یادداشت قصد داریم بخشی از سیاست های بازاریابی، تبلیغات و فروش شرکت روسی کسپرسکی را در ایران مرور کنیم.

با نیم نگاهی به روند فعالیت های تبلیغاتی و رسانه ای کسپرسکی و نمایندگانش در ایران ، به یک نتیجه جالب رسیدیم.

بررسی سوابق و تاریخچه فعالیت های کسپرسکی در بازار ایران نشان میدهد هدف این شرکت روسی چیزی نیست بجزء نابودی بازار و کسب و کار آنتی ویروس در ایران و ایجاد فضای ناامن سایبری نیست.




به زودی یادداشتی با عنوان "نابودی کسب و کار آنتی ویروس در ایران، هدف کسپرسکی" منتشر میکنیم که بخش های مختلف فعالیت های ناسالم و تاریک این شرکت روسی را در بازار ایران که کمتر در مورد آن صحبت شده میپردازیم.

- روش های نقره داغ کردن نمایندگان و شرکت های بزرگ ایرانی مخصوصآ  شرکت های اینترنتی ( FCP , Servco , ISP )

- سوء استفاده از شرکت اینترنتی شاتل

- روش های فریبکارانه کسپرسکی برای قانع کردن آسیاتک به فروش محصولاتش در شرایطی که هیچ شرکتی حاضر به عرضه ضد ویروس های کسپرسکی نیست.

- نفوذ و لابی کسپرسکی در رسانه های فناوری اطلاعات ایران و نظام صنفی رایانه ای ( تهران )

- روش های سرپوش گذاشتن کسپرسکی بر کلاهبرداری های این شرکت

- روشها و کانال های شایعه پراکنی در بازار آنتی ویروس

- روشهای کسپرسکی برای خارج کردن بازار فروشگاهی و همچنین شرکتهای بزرگ مخصوصآ شرکتهای اینترنتی از بازار آنتی ویروس های اورژینال ( اورجینال )

- روش های کسپرسکی برای جلوگیری از آشنایی کاربران و شرکت های ایرانی و مخصوصآ مشتریانش با برندهای مطرح و پیشرو آنتی ویروس

- فریب مشتریان توسط کسپرسکی با هدف جلوگیری از مهاجرت مشتریانش به برندهای مطرح و پیشرو آنتی ویروس

- روشهای هدایت شرکتهای بزرگ ایرانی به عرضه آنتی ویروس های بی کیفیت و یا ضد ویروس های تقلبی و نامعتبر

از جمله مواردی است که در یادداشتی که به زودی منتشر میشود، درباره آنها صحبت خواهیم کرد.


دیسنا : پایگاه اطلاع رسانی امنیت اطلاعات ایران

کسپرسکی یکی از شرکتهای امنیتی و سازنده آنتی ویروس است که برخی از کاربران این شرکت و محصولات آنتی ویروس آن را با عناوینی نظیر کسپرسکای،کاسپرسکی، کسپراسکای، کسپراسکای، و یا کاسپراسکای نیز می‌شناسد.مدیرعامل شرکت یوجین کسپرسکی .




براساس جدیدترین اطلاعاتی که به دیسنا ( خبرنامه تخصصی آنتی ویروس ها ) رسیده ، لایسنس تعدادی از خریداران آنتی ویروس های تحت شبکه کسپرسکی ( Kaspersky Endpoint Protection ) که اقدام به خریداری لایسنس های 2 و 3 ساله کرده بودند، در بازه زمانی فروردین تا خرداد 1398 به ناگهان منقضی " بلاک " شده است.




براساس اطلاعاتی که به دیسنا ( خبرنامه تخصصی آنتی ویروس ها ) رسیده است، لایسنس تعدادی از خریداران آنتی ویروس های تحت شبکه کسپرسکی در بازه زمانی فروردین تا خرداد 1398 با مشکل جدی روبرو شده.

به نظر میرسد شرکت روسی کسپرسکی طی ماه های اخیر به روش جدیدی از مشتریان و شرکتهای ایرانی خریدار آنتی ویروس های تحت شبکه، کلاهبرداری کرده است.

جزئیات جدیدترین کلاهبرداری کسپرسکی که طی ماه های فروردین، اردیبهشت و خرداد 1398 اتفاق افتاده به زودی در همین رسانه " دیسنا " منتشر میشود.

اخبار مرتبط :

دیسنا : پایگاه اطلاع رسانی امنیت اطلاعات ایران






مطالعه این گزارش که براساس ساعتها گفتگو با کارمندان، کارشناسان و مدیران شرکتهای ایترنتی و همینطور رصد بازار آنتی ویروس و فعالیت های شرکت های اینترنتی، تهیه شده، به مدیران عامل، اعضای هئیت مدیره و مدیران و کارشناسان مارکتینگ شرکتهای اینترنتی ( FCP و Servco ) توصیه می شود.

طی سالهای اخیر تقریبآ همه شرکتهای اینترنتی در مقطعی همزمان با عرضه سرویس های اینترنتی ، نرم افزارهای آنتی ویروس هم عرضه کرده اند.


به گزارش دیسنا به نقل از شرکت ترندمیکرو، مراقب بدافزار استخراج رمزارز که دستگاه های اندروید را نشان گرفته، باشید!

http://antivirus.durantash.com/images/trendmicro-durantash-1.jpg





به گزارش دیسنا ، وب سایت دیجیاتو از وب سایتهای پربازدید در حوزه فناوری اطلاعات و تکنولوژی محسوب می شود.

https://akhbarrasmi.com/Content/files/4ba9cf8e79924d1da4b199f662b64948/8f34c9e34a28424cbfd3496e831ed56c.jpeg
متاسفانه شاهد انتشار برخی اخبار و گزارشات حاوی مطالب نادرست و اشتباه در وب سایت دیجیاتو هستیم.

در رابطه با انتشار برخی از اخبار دیجیاتو ، شرکت دورانتاش توضیحاتی به شرح زیر ارائه دادند.





به گزارش دیسنا، یک محقق امنیتی نقص امنیتی در سیستم حفاظت از خود ( Self- Defense ) آنتی ویروس های کسپرسکی شناسایی کرده است که میتوان به راحت آنتی ویروس های این شرکت روسی را دور زد ( بای پس کرد ).

وظیفه ویژگی حفاظت از خود آنتی ویروس ( Self-Defense ) ، حفاظت از فایلها و غیر فعال کردن آنتی ویروس در برابر ویروس ها و تهدیدات سایبری است.



http://antivirus.durantash.com/images/disna/kl-logo-black.jpg

به گزارش روابط عمومی شرکت دورانتاش، کمپانی میکروسافت استفاده از برخی نرم افزارها و سرویس ها را برای کارمندانش ممنوع کرد.

براساس اطلاعاتی که هم اکنون به شکل رسمی تایید نشده، شرکت مایکروسافت استفاده از سرویس ها و نرم افزارهایی مانند Slack " اسلک " و آنتی ویروس های شرکت کسپرسکی ( Kaspersky ) را برای کارمندانش ممنوع کرد.

میکروسافت علت این ممنوعیت ها را مسائل امنیتی عنوان کرده.


اخبار مرتبط :


دیسنا : پایگاه اطلاع رسانی امنیت اطلاعات ایران



رشد خیره کننده حملات ویروس های باج افزار ( باجگیر ) که به لاتین Ransomware گفته می شوند، باعث شده تا شرکتهای امنیتی و فروشنده آنتی ویروس برای بازاریابی و فروش محصولاتشان به طور خاص بر روی ویژگی شناسایی باج افزارها تبلیغات خاصی داشته باشند.

در این بین برخی شرکتهای فروشنده آنتی ویروس مدعی هستند که فقط محصول یا محصولاتی که توسط آنها ارائه می شود، قابلیت شناسایی و حفاظت در برابر باج افزارها را دارند.

توضیحات شرکت دورانتاش درباره برخی ادعاها در خصوص باج افزارها ( Ransomware )


دیسنا www.DISNA.ir

دیسنا : خبرنامه تخصصی آنتی ویروس ها

ارائه آخرین اخبار ، اطلاعات و آموزش در حوزه آنتی ویروس ها

Durantash Information Security News Agency

www.DISNA.ir


اَبر برچسبها

آنتی ویروس 

آمار وبلاگ

  • کل بازدید :
  • بازدید امروز :
  • بازدید دیروز :
  • بازدید این ماه :
  • بازدید ماه قبل :
  • تعداد نویسندگان :
  • تعداد کل پست ها :
  • آخرین بازدید :
  • آخرین بروز رسانی :