دیسنا - وب سایت خبری و آموزشی شرکتها و محصولات آنتی ویروس
http://antivirus.durantash.com/images/disna/kl-logo-black.jpg

چرا برخی شرکتها با اینکه هم حمایت تعداد زیادی از رسانه های خبری و تبلیغاتی را در اختیار دارند و هم مدعی داشتن سهم زیادی از بازار آنتی ویروس هستند  ، به شدت از تمایل کاربران ایرانی به مصرف محصولات عرضه شده توسط شرکت دورانتاش  مخصوصآ آنتی ویروسهای غولهای امنیتی هراس دارند ؟

از سال 2009 میلادی " 1388 شمسی " یعنی زمانی که شرکت دورانتاش نماینده کسپرسکی بود و عرضه محصولات آنتی ویروس دیگر شرکتهای امنیتی را آغاز کرد ، رسانه های خبری و تبلیغاتی ، اخبار و گزارشات نادرست زیادی بر علیه این شرکت منتشر کردند .

ولی انتشار مطالب کذب بر علیه شرکت دورانتاش هیچگاه متوقف نشد .

یکی از گزارشاتی که به طور مستقیم شرکت دورانتاش را هدف گرفته میتوان به گزارشی اشاره نمود که با عنوان " گزارش ویژه از بازار داغ آنتی ویروس‎ها در ایران، از جعلی تا خاکستری "  منتشر شده .

در این گزارش که توسط یکی از شرکای رسانه ای کسپرسکی منتشر شده ، بدون نام بردن از شرکت دورانتاش و بدون ارائه مدارک و مستندات و با ترمز بر فریب دادن کاربران و خواننده ، شرکت دورانتاش به فریبکاری و ارائه اطلاعات نادرست متهم شده است .


در همین گزارش که در یکی دیگر از رسانه های عضو شبکه خبرپراکنی کسپرسکی با عنوان دیگری  " سوداگری در بازار آنتی ویروس " منتشر شده ، برای آنتی ویروسهای کمپانی امنیتی وب روت از عنوان " آنتی ویروسی ناشناخته ، متفرقه و ناکارآمد " استفاده شده است .

در نهایت نویسنده گزارش برای واقعی جلوه دادن داستانش ، 4 خط و عکس از آنتی ویروسهای جعلی و تقلبی و Fake AV ها ضمیمه نموده .

جالب است بدانید شرکت کسپرسکی یکی از بزرگترین کلاهبرداران بازار آنتی ویروس است و سیاستها و فعالیتهای ناسالم و نادرستش باعث شده تا در طول سالهای اخیر هم صدها نماینده اش را از دست بدهد ، و هم صدها نفر از کارمندان و مدیرانش استعفاء داده و این شرکت را ترک کنند .

ولی در بین همه نمایندگان کسپرسکی در ایران ، این فقط شرکت دورانتاش بود که موضوع کلاهبرداری کسپرسکی را افشاء و ارتباط با این شرکت روسی را قطع کرد . در حالی که دیگر نمایندگان کسپرسکی از این شرکت روسی حمایت کردند .

اخبار مرتبط :