دیسنا : خبرنامه تخصصی آنتی ویروس ها
امنیت، هدیه ما به شماست.
                                                        
درباره وبلاگ

دیسنا : خبرنامه تخصصی آنتی ویروس ها

ارائه آخرین اخبار ، اطلاعات و آموزش در حوزه آنتی ویروس ها

Durantash Information Security News Agency

www.DISNA.ir

مدیر وبلاگ : دیسنا www.DISNA.ir
برچسبها
آمار وبلاگ
  • کل بازدید :
  • بازدید امروز :
  • بازدید دیروز :
  • بازدید این ماه :
  • بازدید ماه قبل :
  • تعداد نویسندگان :
  • تعداد کل پست ها :
  • آخرین بازدید :
  • آخرین بروز رسانی :

دیسنا - پایگاه اطلاع رسانی امنیت اطلاعات ایران .



اخیرآ مدیر عامل شرکت ایدکو از فروشندگان ضد ویروسهای کسپرسکی مصاحبه ای را با هفته نامه عصر ارتباط انجام داده .

متاسفانه مطابق معمول خبرها و مصاحبه های قبلی فروشندگان کسپرسکی ، این مصاحبه نیز دارای موارد نادرستی است
.
حتمآ میدانید شرکای تجاری ، خبری و تبلیغاتی کسپرسکی پیش از این نیز با انتشار مطالب نادرست بارها سعی در فریب کاربران داشته اند .

اولین نکته اعتراف مدیرعامل شرکت ایدکو به سرقت اطلاعات از این شرکت است .

حال این فروشنده کسپرسکی از اعتراف به این مشکل چه هدفی را دنبال میکند جای بررسی دارد !

واقعآ اطلاعات این شرکت و مشتریانش سرقت شده و یا کسپرسکی دوباره دست به کلاهبرداری زده ( مثلآ با بلاک کردن لایسنسها و عدم برگشت پول لایسنسها ) و این اعتراف برای توجیه آن مشکل است ، که بگویند مشکل از کارمند سابق ما بوده و نه کسپرسکی ؟!

- درباره شرکت روسی اینفوواتچ ( Infowatch ) :

شرکت اینفوواتچ متعلق به خانم ناتالیا کسپرسکیا از موسسین و اولین مدیرعامل شرکت کسپرسکی که در سال 1998 سهامش در شرکت کسپرسکی را فروخت و از همسرش یوجین کسپرسکی طلاق گرفت و پس از آن با شخص دیگری ازدواج کرده .

ایشان نیز به مانند شرکت کسپرسکی نام و لوگوی برخی شرکتها را در وب سایتش زده ولی به عنوان " Technology Alliances " و مانند کسپرسکی جرآت نکرده نام شرکتهای بزرگ فناوری که هیچ ارتباطی با آنها ندارد را به عنوان Strategy Partner در وب سایتش منتشر کند .

هیچکدام از شرکتهای Cisco systems , IBM و HP با شرکت روسی Infowatch ارتباط فنی و تجاری ندارند .

برخلاف ادعاهای مدیرعامل شرکت ایدکو که فعالیت اینفوواتچ را در " سطح بسیار پیشرفته‌ای " معرفی کرده ، این شرکت روسی بین شرکتهای امنیتی و ارائه دهنده راهکارهای DLP جایگاه خاصی ندارد .


- شرکت ایدکو که زمان زیادی از تاسیس آن نمیگذرد در حقیقت از درون شرکت آواژنگ سیستم بیرون آمده .

مصاحبه کننده سعی کرده این بخش را نادیده بگیرد و با جمله خنده داری مصاحبه را آغاز کرده .

" تا زمانی که یکی از مشتریان به دنبال آنتی‌ویروس اوریجینال، بقایی‌ها را به سمت ارایه این محصولات سوق می‌دهد و بازاری ایجاد می‌شود که بوی رونق از آن به مشام نمی‌رسد. "

در حالی که چند سالی از تاسیس شرکت ایدکو نمیگذرد ، طوری صحبت شده انگار آنتی ویروس را این شرکت نوپا به بازار ایران وارد کرده !

یعنی از این مصاحبه بیش از هر چیزی فقط بوی توهم به مشام می رسد و نه چیز دیگری .

بد نیست بدانید شرکت گلدن سیستم از بزرگترین فروشندگان آنتی ویروسهای کسپرسکی ، ارتباط با کسپرسکی را قطع کرده و بیش از 1 سال است که آواژنگ سیستم هم فروش آنتی ویروسهای خانگی کسپرسکی را متوقف نموده .

- خبرنگار هفته نامه عصر ارتباط در بخشی از مصاحبه از این جمله استفاده کرده اند :

 " کسپرسکی همچنان حضور قدرتمندی در بازار ایران دارد. "

مشخص نیست مصاحبه کننده که از نشریه عصر ارتباط است چگونه و براساس چه آماری به این نتیجه رسیده که شرکت  کاسپراسکای حضور قدرتمندی در بازار ایران دارد ؟

این در حالی است کسپرسکی در این سالها صدها نماینده اش را از دست داده و روزی نیست که درباره خبرهای نادرستی که این شرکت روسی منتشر میکند چیزی نشنویم .

عصر ارتباط سعی کرده به خواننده القاء کند که کسپرسکی هنوز در بازار آنتی ویروس ایران سهمی دارد .

البته کسپرسکی حضور قدرتمندی دارد ولی در حوزه کلاهبرداری و انتشار اخبار کذب و نه حوزه امنیت و آنتی ویروس .

این اولین بار نیست که نشریه عصر ارتباط با در پیش گرفتن روشهای نادرست در پرسش هاش سعی دارد کسپرسکی را آن چیزی که نیست معرفی کند .

در مصاحبه با رئیس مرکز پدافند غیر عامل " جناب آقای سردار جلالی " خبرنگار عصر ارتباط از همین تکنیک برای فریب مصاحبه شونده و مخاطبان استفاده کرد .

در آن مصاحبه سعی شده اولین شناسایی ویروسهای معروف به کسپرسکی نسبت داده شود در حالی که همه ویروسهای معروف مانند ویروسهای فلیم - استاکس نت  - مینی فلیم - استارس - دوکو و گاوس را اولین بار شرکتهای دیگری شناسایی کردند و نه کسپرسکی .

- در بخش دیگری از مصاحبه میخوانید : 

" در مورد فروش آنلاین کسپرسکی و نفوذ آن در بازار، ما استنباط می‌کنیم که به‌قدر کافی توسعه‌ نیافته است. "

این جمله در شرایطی که کسپرسکی به شدت تحت فشار کاهش فروش قرار دارد خنده دار است .

ظاهرآ ایشان خبر ندارند کسپرسکی نه تنها فروش محصولاتش بیشتر نشده بلکه روز به روز مشتریان بیشتری را از دست می دهد و بهتر است فکری به حال کاهش شدید فروش آنتی ویروسهایش باشد تا اینکه بخواهد فکر توسعه باشد .


خیلی خوب می شد در این مصاحبه به کلاهبرداری های کسپرسکی اشاره می شد مانند : توزیع کارت لایسنسهای مشکل دار کسپرسکی در بازار ایران که کسپرسکی برای هدایت فروش به سمت شرکت ایدکو ( فروش آنلاین کسپرسکی ) دست به آن زد !

و یا اشاره ای هم به قطع ارتباط بیش از 100 شرکت VAD و Reseller با کسپرسکی میشد !

و یا به این موضوع اشاره میشد که وقتی کسپرسکی حداکثر در 20-30 کشور نماینده دارد ، چرا مدعی است در 160 کشور نماینده دارد ؟

- در بخش دیگری از مصاحبه مدیرعامل شرکت ایدکو " آقای سینا بقایی " گفته اند  : 

"اولین نکته از نظر من کیفیت خود محصول است، در اینکه آنتی‌ویروس کسپرسکی از نظر امکانات و ویژگی‌های فنی یکی از بهترین برند‌های حال حاضر است، شکی وجود ندارد. "

اظهار اینکه آنتی ویروسهای کسپرسکی کیفیت دارند بسیار خنده دار است .

ایشان در حالی از کیفیت آنتی ویروسهای کسپرسکی صحبت کرده که :

1- کسپرسکی قادر به رفع نقصها و مشکلات امنیتی آنتی ویروسهایش در کمتر از 6 ماه نبوده .

2- در مواردی که آپدیت اشتباه داده بین 3 روز تا 20 روز طول کشیده تا مشکل را برطرف کند .

3- از لایسنس مشتریانش به طرق مختلف کلاهبرداری کرده " بلاک کردن لایسنسها و عدم تعویض آنها "


4- کسپرسکی حتی قادر به حفاظت از وب سایت و نرم افزارهایش در برابر هکرها و خلافکاران سایبری نبوده .

به همین جهت به عقیده ما فروشندگان کسپرسکی در جایگاهی نیستند که درباره کیفیت آنتی ویروسها اظهار نظر کنند .

ولی اشاره ایشان به ویژگی های فنی کسپرسکی نشان از آماتور بودن کسپرسکی و نمایندگان در حوزه امنیت است :

- استفاده از Gadget در آنتی ویروسهای کسپرسکی :

ویژگی Gadget دارای نقص امنیتی است و هیچکدام از کمپانی های بزرگ آنتی ویروس از آن استفاده نمیکنند .


در بین کمپانی های بزرگ آنتی ویروس ، شرکت سایمنتک فقط بر روی نسخه 2012 از ویژگی Gadget استفاده میکرد که آن را حذف کرد .

- استفاده از ویژگی کیبورد مجازی :

 این ویژگی نیز دارای نقص امنیتی است و سارقان سایبری ، تروجانها و کی لاگرهای حرفه ای قادر به سرقت اطلاعات از کیبورد های مجازی هستند .

دقیقآ به همین دلیل است که کمپانی های بزرگ آنتی ویروس به جای استفاده از کی بورد مجازی از ویژگی ها و تکنولوژی های بسیار پیشرفته تری برای حفاظت از کاربران در برابر کی لاگرها و سارقان سایبری در آنتی ویروسهای خود بهره می برند .


- استفاده از ویژگی SandBox ( جعبه شنی ) برای اجرای برنامه ها و فایلهای مشکوک :

کسپرسکی فکر کرده مصرف کننده آنتی ویروس متخصص امنیت و تهدیدات سایبری است که قادر باشد درباره تهدید بودن یا نبودن یک برنامه یا فایل اظهار نظر کند !

البته منظور ما این نیست که ویژگی Sandbox خوب نیست .

ویژگی SandBox به آن شکل که در محصولات آنتی ویروس مانند کسپرسکی استفاده شده دارای نقص امنیتی است و ویروسها به سادگی به هسته اصلی سیستم نفوذ می کنند .


از طرفی ، مگر کاربرها و مصرف کنندگان آنتی ویروس متخصصین تحلیل بدافزار هستند که تشخیص دهند یک نرم افزار یا فایل ویروس است یا نیست ؟!

به نظر شما همچین محصول آنتی ویروسی قادر به حفاظت از کاربرانش است ؟

آنتی ویروسهای این شرکت روسی بیشتر باعث خنده و شادی روح و روان متخصصان امنیتی است .



- در طول مصاحبه ایشان سعی کرده به نوعی کمپانی های بزرگ آنتی ویروس را رقیب کسپرسکی معرفی کند .

به عقیده ما مقایسه کمپانی های بزرگ و معتبر آنتی ویروس با شرکت کلاهبرداری مانند کسپرسکی نهایت ناآگاهی و بی سلیقگی است .

- در بخش دیگری از مصاحبه هم گفته شده :

" یک آنتی‌ویروس کنسول مدیریتی بسیار قوی داشته باشد، تا امکانات و نیازهای سازمان‌ها را برآورده کند. "

جالب اینکه کنسول مدیریتی کسپرسکی ، کپی ناشیانه ای از کنسول مدیریتی آنتی ویروسهای کمپانی های بزرگ آنتی ویروس مانند ترند میکرو و سایمنتک است .

بجزء مشکلات جدی در آنتی ویروسهای کسپرسکی ، کنسول آنتی ویروسهای تحت شبکه این شرکت به شکلی است که کافیست 2 ساعت حواس مدیر شبکه نباشد ، شبکه کلآ از هم می پاشد و نیاز به مدیریت و نظارت 24 ساعته دارد .
البته باز تاثیری چندانی ندارد .


- در بخش دیگری از مصاحبه مدیرعامل شرکت ایدکو آقای سینا بقایی فروشنده آنتی ویروسهای کسپرسکی گفته اند  :

" از نظر من بسیار بهتر است که آنتی‌ویروس داخلی بسیار قدرتمند باشد، چون لذت رقابت با رقیبی قدرتمند بسیار بیشتر است. "

حقیقت این است که کسپرسکی در نهایت شـــــــــــــــــــــاید بتواند با آنتی ویروسهای ایرانی رقابت کند .

تاکنون یک ضد ویروس ایرانی با نام پادویش ارائه شده که حتمآ رقیب خوبی برای کسپرسکی خواهد بود .

بجزء اینکه نرم افزارهای کسپرسکی در برابر آنتی ویروسهای کمپانی های بزرگ و معتبر امنیتی ، آنتی ویروس محسوب نمی شوند ، در رقابت با شرکتهای کوچک نیز مشکلات جدی دارد .

کسپرسکی در خوشبینانه ترین حالت میتواند خودش را با شرکتهایی مثل آویرا - بیت دفندر - جی دیتا - ای اسکن - بولگارد - پاندا و ام سی سافت و کوئیک هیل مقایسه کند و نه شرکتهای بزرگ امنیتی .

دقیقآ به همین دلیل است که توزیع محصولات جعلی کمپانی های بزرگ آنتی ویروس یکی از اصلی ترین سیاستهای شرکت روسی کسپرسکی و نمایندگانش در ایران است تا کاربران را نسبت به محصولات معتبر آنتی ویروس بدبین کنند .


درباره عصر ارتباط :

 نشریه عصر ارتباط یکی از شرکای خبری و تبلیغاتی کسپرسکی است .

این نشریه بارها مطالب نادرست منتشر کرده و بیش از 1 سال است دیگر مطالب هفته نامه اش را بر روی وب سایت قرار نمیدهد .

عصر ارتباط همان نشریه ای است که سفارش آگهی 5 در 7 سانتی متری شرکت دورانتاش را با مناقشه بسیار و با تاخیر 3 هفته ای منتشر کرد .

نمونه ای از تلاشهای عصر ارتباط برای فریب کاربران ایرانی ، انتشار مطالب نادرست درباره آنتی ویروسهای نورتون سایمنتک و حمله به این کمپانی معتبر آنتی ویروس است .

حمله دوباره عصر ارتباط به آنتی ویروس شرکت دورانتاش

از آنجایی که این نشریه دیگر بر روی سایت قرار ندارد ما نیز اخبار و اطلاعات اشتباهش را نقد و بررسی نمیکنیم .

( نشریه ای که اطلاعات نادرست منتشر میکند ارزش خریدن ندارد . )

کسپرسکی و ایدکو :

در سالهای اخیر کاهش فروش آنتی ویروسهای کسپرسکی و احتمال تحریم آنتی ویروسهای این شرکت روسی توسط بازاریان و شرکتها که بارها توسط کسپرسکی مورد سوء استفاده و کلاهبرداری قرار گرفته بودند باعث شد تا کسپرسکی با ترفندی کاری کند تا همان اندک مشتریانی که برایش مانده برای خرید آنتی ویروس به سمت یک فروشنده آنلاین هدایت شوند .

توزیع کارت لایسنسهای مشکل دار و تقلبی کسپرسکی از طریق شرکتهای الحسانی و گلدن سیستم در بازار ایران روشی بود تا همان اندک مشتریانش نیز برای خرید دیگر به بازار و کارت لایسنسهای خود کسپرسکی در بازار اعتماد نکرده و اگر هنوز کاربر تمایل به خرید آنتی ویروسهای این شرکت روسی داشت به سراغ وب سایت فروشنده آنلاین کسپرسکی که متعلق به شرکت ایدکو است برود .

کمترین نتیجه ای که این کلاهبرداری در برداشت قطع ارتباط شرکت گلدن سیستم با کسپرسکی بود .

در زمان توزیع کارت لایسنسهای مشکل دار ، نام الحسانی از بخش نمایندگان ایران حذف شد . 

* یکی از سهامداران شرکت الحسانی شخصی روسی است .

چند ماه پیش شرکت دورانتاش به طور ناگهانی لیست قیمت آنتی ویروسهایش را بر روی وب سایتش قرار داد که باعث شد شرکت ایدکو قیمت آنتی ویروسهای کسپرسکی را بجزء 50 درصد تخفیف همیشگی ، 30 تا 40 درصد دیگر کاهش دهد .

البته کسپرسکی و فروشنده آنلاینش دچار اشتباه شدند .

زیرا کاربرانی که هنوز به دنبال محصولات شرکت کسپرسکی هستند هیچگاه معنی آنتی ویروس با کیفیت و گارانتی خوب و معتبر و پشتیبانی سریع و عالی را درک نمیکنند و قرار نیست مشتری آنتی ویروسهای شرکت معتبری مانند دورانتاش شوند . پس بهتر بود آنها قیمتهایشان را کاهش نمیدادند .

در این سالها فروشندگان آنتی ویروسهای کسپرسکی بارها توهمات و خیالات خود را به صورت خبر ، مصاحبه و یا گزارش در وب سایتها و نشریاتی که عمومآ جزء شبکه خبرپراکنی خود هستند منتشر کرده اند .

یکی از این وب سایتها ، وب سایت ایتنا است که چندی پیش نامش از بین نمایندگان آنلاین کسپرسکی حذف شد تا بدون اینکه برچسب فروشنده کسپرسکی بودن را بخورد به فعالیت اصلی اش ، یعنی انتشار مطالب نادرست و شایعه پراکنی بر علیه شرکتهای معتبر فروشنده آنتی ویروس مخصوصآ دورانتاش ادامه دهد .

ایتنا منتشر کننده اولین خبر نادرست درباره شرکت دورانتاش در سال 2010 میلادی بود .

در آن زمان شرکت دورانتاش نماینده شرکت پاکستانی تریلیوم ( VAD کسپرسکی در ایران - افغانستان و پاکستان ) بود و هنوز به همکاری با کسپرسکی پایان نداده بود که ایتنا در خبری مدعی شد لایسنسهای پاکستان کسپرسکی جعلی و در ایران نامعتبر هستند .

دلیل حمله کسپرسکی و نمایندگانش به شرکت دورانتاش در آن زمان :

- پاسخ منفی شرکت دورانتاش به پیشنهاد همکاری شرکت کامگارد و انتخاب تریلیوم به عنوان همکار .

- آغاز عرضه نسخه های اصلی محصولات آنتی ویروس دیگر شرکتهای امنیتی مخصوصآ کمپانی های بزرگ آنتی ویروس .

بعدآ مشخص شد حمله به شرکت دورانتاش و شایعه پراکنی درباره این شرکت ایرانی و آنتی ویروسهایی که توزیع میکند ، مستقیمآ توسط شرکت مادر کسپرسکی و دفتر خاورمیانه کسپرسکی مدیریت و توسط شرکت کامگارد و نمایندگانش ، شرکت گلدن هریس ( مسئول تبلیغات کسپرسکی در خاورمیانه ) و دیگر شرکای کسپرسکی در ایران از جمله دیده بان آی تی حمایت می شود .


دیسنا - پایگاه اطلاع رسانی امنیت اطلاعات ایران .





نوع مطلب : تحلیل و بررسی، 
برچسب ها : کسپرسکی، کاسپراسکی، کسپراسکی، آنتی ویروس، ایدکو، کلاهبرداری، دورانتاش،
لینک های مرتبط :




چهارشنبه 6 آبان 1394 05:52 ب.ظ
این که کاملا واضحه
شما فروشنده آنتی ویروس هستید
اونها هم هستند
بازار رقابتیه
حالا کی راست یا دروغ میگه
با مشتریاس
اینکه خیلی راحت دیگران را متهم میکنید حتی با مدرک
کار صحیحی نیست

فکر کنم هر صنفی یه مرجع داره
اگه واقعا اونا خطا کردند قانونی پیش برید
اینکه تو وب سایتتون مطلبی میرنید درست نیست
اونا هم به شیوه شما عمل میکنند
از ظرفیت رسانه ای خودشون استفاده کردند
پ
دیسنا www.DISNA.irسلام .

دیسنا سایت خبری و آموزشی است .


ولی در باب درستی یا نادرستی یا به قولی دروغ بودن یا صحیح بودن یک موضوع .

این نظر کاربر و خریدار نیست که مشخص میکنه ی خبر یا موضوع صحت داره یا دروغه . بلکه مستندات و مدارک و حقیقت هست که مشخص میکنه ی موضوع و حرف درسته یا درست نیست .


تا امروز دیسنا هر خبر و گزارش و مطلبی منتشر کرده به همراه مستندات و مدارک و پرینت اسکرین های موثق و معتبر و غیر قابل انکار بوده .


رسانه هایی مانند عصر ارتباط سالهاست دارن از منابع و ظرفیتهای خودشون برای انتشار مطالب نادرست و غیر واقعی و فریب کاربرها استفاده میکنن و این ربطی به فعالیت خبری دیسنا نداره .


اینکه اونها میخوان از ظرفیتهای خودشون برای فریب کاربرها و انتشار مطالب دروغ و نادرست استفاده کنن ، نشون دهنده نامعتبر بودن اونهاست .


از طرفی برای دیسنا بیان حقیقت مهمه و برای دیسنا مهم نیست عکس العمل بقیه رسانه ها و شرکتها چی هست یا قراره باشه .


هر رسانه و شخص و شرکتی با در پیش گرفتن شیوه درست یا نادرست صرفآ خودش رو نشون میده .

نامعتبر بودن ی رسانه مثل عصر ارتباط و ... هم به رفتار دیسنا مربوط نمیشه .


فرض کنیم دیسنا مطالبی رو به نادرستی منتشر کرد . آیا این دلیل میشه بقیه رسانه ها مخصوصآ عصر ارتباط که خیلی برای خودش اعتبار قائله دست به انتشار مطالب کذب بزنه .


شما باید درست فکر کنین تا به نتایج درستی برسید .


صحبت شما یعنی دیسنا مطلبش نادرسته و این باعث شده عصر ارتباط هم مطالب نادرست منتشر کنه !!!! حرفتون اشتباه هستش و نتیجه گیریتون اشتباه تر .


اون رسانه ای که خبر کذب و دروغ منتشر میکنه مشخصه مشکل داره . حالا یا سواد لازم در اون حوزه رو نداره یا لابی کرده یا پول گرفته تا حقیقت رو وارونه جلوه بده .


تداوم همکاری خبری نشریه عصر ارتباط با برخی شرکتها مخصوصآ شرکت شیاد و کلاهبردار کسپرسکی ، باعث میشه نیاز به ارائه توضیحات بیشتر از طرف ما نباشه .


قرار نیست ما بگیم چون عصر ارتباط نشریه قدیمی هست یا مثلآ بزرگه و ظرفیتش زیاده ( که نیست ) ، پس ما به سادگی از کنار فعالیتهای نادرست خبری و تبلیغاتی که داره بگذریم .






دیسنا : خبرنامه تخصصی آنتی ویروس ها
www.disna.ir
پنجشنبه 8 خرداد 1393 05:13 ب.ظ
هم چنینن در مورد نواقص امنیتی کسپر بسیار درست می‌گید چندین روز طول می‌کشه یه نقص امنیتی کوچیک رو برطرف کنه محصولاتش چندین ماه پس از ریلیز رسمی تازه کمی به پایداری می‌رسه
دیسنا www.DISNA.irبا سلام .

همه خبرها و یادداشتهای دیسنا با ذکر مدارک و مستندات معتبر و موثق منتشر شده .

و از طرفی دیگه نباید درباره شرکتی که با کلاهبرداری و فریب سعی در کسب درآمد داره صحبت کنیم .

موفق باشید .
دیسنا
خبرنامه آنتی ویروس ایران
www.DISNA.ir

پنجشنبه 8 خرداد 1393 05:10 ب.ظ
به نظرم حق با شماست و کاربران کسپرسکی بسیار در حال افت هست البته در خاورمیانه هنوز نیمچه جایگاهی داره ... وضع خاورمیانه هم که معلومه
دیسنا www.DISNA.irبا سلام .

اصولآ مسئله این نیست که حق با کی هست ، چون دیسنا همه خبرها و یادداشتهایش را با ذکر دلایل و مستندات معتبر و موثق منتشر میکنه .

کسپرسکی از ابتدا نیز مشتری و کاربر زیادی نداشته و فقط سعی داشته با در پیش گرفتن شیوه های خبری و تبلیغاتی خاصی و اشتباه که هدفی بجزء فریب دادن مشتری هاش و نمایندگانش نبوده ، بازار رو برای خودش داغ نشون میده .

حتی در خاورمیانه و حتی بهتر است بگوئیم در ایران هم وضعیت این شرکت از ی شرکت رده 3-4 به ی شرکت رده 8-9 تبدیل شده و دیگه امکان بازگشت هم نداره که دلایلش مشخصه .

شرکتی که به خاطر فروش محصولاتش به همه دروغ بگه و حتی به نماینده خودش هم رحم نکنه و کلاهبرداری کنه اصلآ قابل اطمینان نیست و عاقلانه نیست که تامین امنیت سیستم به همچین شرکتی سپرده بشه و با این شرکت مراوده ای داشته باشیم .

مخصوصآ که شرکتها ، برندها و آنتی ویروسهای بسیار معتبری وجود دارن که ما و کاربرها بدون هیچ نگرانی و ریسکی ازشون استفاده کنیم .

موفق باشید .
دیسنا
خبرنامه آنتی ویروس ایران
www.DISNA.ir
یکشنبه 4 خرداد 1393 10:06 ب.ظ
اتفاقا شما توهم دارید که همینطوری آسمان و ریسمان به هم می بافید و عصر ارتباط و ایدکو و کسپرسکی و تقی و نقی رو به هم وصل کردین. برین یه لیوان آب خنک بخورین و یک نفس عمیق بکشین. همین.
دیسنا www.DISNA.irسلام .
لینک زیر رو مشاهده کنید :

http://www.disna.ir/post/2949

خوب . به نظرتون کی توهم داره ؟

مسئله بعدی اینکه هر جا از مصاحبه نقد شده اول اون خط دقیقآ نوشته شده تا خواننده بدونه چی به چیه .

بعدش شما بفرمائید کجای متن دیسنا مبهم است و براساس آن ادعا میکنید منتقد دچار توهم است که اون بخش براتون شفاف سازی بشه .

موفق باشید .
دیسنا
خبرنامه آنتی ویروس ایران
www.DISNA.ir
 
لبخندناراحتچشمک
نیشخندبغلسوال
قلبخجالتزبان
ماچتعجبعصبانی
عینکشیطانگریه
خندهقهقههخداحافظ
سبزقهرهورا
دستگلتفکر
نظرات پس از تایید نشان داده خواهند شد.


 
   
ساخت وبلاگ در میهن بلاگ

شبکه اجتماعی فارسی کلوب | اخبار کامپیوتر، فناوری اطلاعات و سلامتی مجله علم و فن | ساخت وبلاگ صوتی صدالاگ | سوال و جواب و پاسخ | رسانه فروردین، تبلیغات اینترنتی، رپرتاژ، بنر، سئو